Strona 1 z 1

Klient i długi

: 19 kwie 2021, 18:50
autor: Marek Ślusarski
Poszukuję porady co mogę zrobić z klientem który wyraźnie uchyla się od zapłaty należności za fakturę. Prowadzę firmę od ponad dwóch lat i mam pierwszy raz taką sytuację. Od strony prawnej dotrzymałem warunków umowy, wszystkie terminy spełnione. On dał znać że ma problemy z płynnością finansową ale obecnie nie odpowiada nawet na moje telefony. Co mogę zrobić.

Re: Klient i długi

: 10 maja 2021, 13:10
autor: sakk
Myślę, że nie ma co czekać bezczynnie bo upłynął już czas po którym możesz zgodnie z prawem podjąć działania mające na celu wyegzekwowanie należności. Z własnego doświadczenia polecam zacząć od wpisu do Rejestru Dłużników. W jaki sposób i kiedy możesz tego dokonać dowiesz się z artykułu https://www.big.pl/baza-wiedzy/jak-moze ... niu-dlugow. . Dowiesz się także są zasady działania BIG i jak z ich pomocą można odzyskać dług.

Re: Klient i długi

: 20 maja 2021, 10:47
autor: Błażej
Rodzaj długu https://rzeczkrotoszynska.pl/pl/651_mat ... .htmlktóry posiada najkrótszy okres przedawnienia to nieuregulowane mandaty czy roszczenia z tytułu umowy przewozu. Przedawniają się one bowiem już po upływie jednego roku. Te pierwsze często są bagatelizowane i rzucane w niepamięć, co nie powinno się zdarzać.

Re: Klient i długi

: 22 maja 2021, 12:24
autor: adżela
No, nie jest to dobre. Jeśli jednak pieniądze na już nie są Ci potrzebne, idź do sądu. Tak będzie najprościej i najczyściej. Kolejna sprawa, jeśli finansowanie jest Ci potrzebne, to takie https://doradcafinansowy-lodz.pl/eksper ... wy-zgierz/ miejsce sprawdź. To na pewno nie będzie zły pomysł dla Ciebie.